kisskorrvs

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

SKINNSKATTEBERG

Av Emma och Jennifer - 3 september 2011 14:09

ja tjena tjena.

igår åkte jag hem till mamma i skinnsberg (vilket jag nu är) :)

Sofie kom och sov över hos mig, vi gjorde typ en spagrej med ansiktsmask och gurkor och bad och ljus och musik. Tja.. det var riktigt mysigt faktiskt :) 

Idag ska vi ksk träffa nån, vi får se!

AJA MEN NU ÄR JAG VÄRLDENS LYCKLIGASTE PERSON!

ba så alla vet.

nu har jag inget mer å skriva..

Men ni får kommentera för det är ni riktigt dåliga på ;) 

Puss o kram ? 

jennifer



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma och Jennifer - 26 september 2011 01:42

bara för att jag är en schnel hezt så här har ni en skön låt. //Emma ...

Av Emma och Jennifer - 26 september 2011 01:27

Sheenare, känner att det var ett tag sen man skrev här sist.    För att undvika förvirring här så är det Emma som skriver. Känner att jag börjar bli lite av en stadsbo här nu va. Har vart nere på stan varje dag nu i helgen och ska ner imorgon...

Av Emma och Jennifer - 5 september 2011 17:24


    älska låten! aja tjenaaaa,  idag har jag inte gjort nåt speciellt, bara skolan och hjälpt pappa med tapeterna på mitt nya rum c: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. och nu är jag as trött o: jag har ju fan slitigt i skolan, okej...

HEJ

Av Emma och Jennifer - 21 augusti 2011 14:43


tjenare ! nu gör jag inget speciellt, men igår kom ju mormor och morfar hit ;) jag fick 300kr :D haha nt så mycke men jag kommer få mer så jag ska spara! eheheh... Sen fick jag en jättegooo tårta c: Idag fick jag en hundring och comviq komp...

Av Emma och Jennifer - 20 augusti 2011 15:26

Idag kommer mormor och morfar och firar mig i förskott :) MED TÅRTA! yuuummiii c:  och sen får jag antagligen pengar! jag fyller år den 24 augusti :) Det är nice, jaaaa och sen blire och bara chilla idag. Jag har inget mer o berätta men här...

Presentation


TJENARE!
Vi heter Jennifer Gustavsson och Emma Adehult !
Förlj våran blogg och kommentera!
Det kommer komma ruliga bilder och troligen videos på oss :)
HOPPAS NI GILLAR VÅRAN BLOGG! puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Är våran blogg fin? :)
 ja
 nej
 ja men ni måste uppdatera mer
 nej inte alls

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards